Een goed begin is het halve werk
Hulp bij het opzetten en meten van jouw cijfers.
Een duidelijk dashboard om goede marketingbeslissingen mee te nemen is natuurlijk fijn, maar wat nou als je nog weinig of niets hebt ingesteld? Zonder meten kun je natuurlijk weinig weten. De eerste stap is dus om te zorgen voor een duidelijk meetplan. Wat willen we gaan meten en waarom? Daarna is het een kwestie van het inrichten van de juiste kanalen en accounts en kunnen we aan de slag.
En geen zorgen, bij dit proces kunnen we je van begin tot einde begeleiden!
Meetplan
Met een meetplan brengen we in kaart welke cijfers belangrijk zijn voor jouw bedrijf en wat we moeten weten om de juiste conclusies te kunnen trekken. Waar van toepassing kijken we naar KPI’s of stellen we deze samen vast.
Technische implementatie
Misschien heb je nog geen Google Analytics geinstalleerd op je website, of wil je juist meten hoe vaak een brochure wordt gedownload of een online quiz wordt gedaan. Het technisch instellen van de juiste meetpunten en implementeren van codes is voor ons gesneden koek.
Sparringspartner voor jouw project
Regelmatig wordt onze hulp gevraagd door bedrijven die zelf hun data beheren en dashboards maken. Voor vragen rondom setups of om bepaalde zaken in te stellen worden we vaak benaderd door andere marketeers en bureaus. Geen probleem! We helpen je graag op weg of geven je uitleg zodat je zelf verder kunt. Een training is ook mogelijk.
Ook voor hulp bij het inrichten en meten van je website of als sparringspartner bij jouw rapportages.